چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۳:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مسابقات انتخابی جام جهانی 2010 آفریقا در حوزه آمریکای جنوبی پس از حدود هفت ماه تعطیلی، دوباره از سر گرفته شد.

بعد از دو بازی تیم ملی آرژانتین در مقابل مکزیک (4 بر 1) و آمریکا (0 بر0)، آلفیو باسیل، سرمربی آرژانتین 26 بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد.

 مارتین دمیشلیس و خوزه ارنستو سوسا، هر دو از بایرن مونیخ برای دو بازی مقدماتی، روز یکشنبه در یک دیدار خانگی در مقابل اکوادور و سه روز بعد از آن در برزیل در مقابل تیم ملی این کشور و نیز لیونل مسی جوان از بارسلونا به تیم ملی فراخوانده شده‌اند. 

 در این میان دو بازیکن قدیمی نیز به تیم ملی دعوت شده‌اند که اکنون در باشگاه‌های کشور خود توپ می‌زنند. خوان رومن ریکلمه 29 ساله از بوکا جونیورز بوینوس آیرس که قبلا در تیمهای ویارئال و بارسلونا از اسپانیا بازی می‌کرد و امسال هنوز بازی ملی نداشته است؛ و نیز خوان سباستیان ورون 33 ساله که پیش از این در لاتزیو رم، اینتر میلانف منچستریونایتد و چلسی بازی می‌کرد و آخرین مرتبه در جولای سال گذشته در خدمت تیم ملی بود. در آن زمان آرژانتینی‌ها نتیجه دیدار پایانی جام لیبرتادورس را با سه گل به برزیل واگذار کردند.

 در حال حاضر آرژانتین در گروه مقدماتی خود برای راهیابی به جام جهانی 2010، با 9 امتیاز از چهار بازی، پس از پاراگوئه 10 امتیازی، و با یک امتیاز برتری نسبت به برزیل، در مکان دوم  قرار دارد.

کد خبر 54643

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز